• Wpisów:28
  • Średnio co: 44 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 17:48
  • Licznik odwiedzin:3 399 / 1290 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hey. ! < 3
Przepraszam że tak długo nie pisałam
Liczyłam na adminki, że coś napiszą, ale widac że nic
ale poza tym, dziękuje za 600 odwiedzin. < 3
To teraz dobijamy do 700 . ♥

Dziękuje. < 3
Moim marzeniem do końca tygodnia jest mieć 700 odwiedzin.
+ Mam dla was wykreslanke. < 3

Która focia odpada jako pierwsza?
Pozdro,
Kingaa. < 3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Hey. !
Dziś urodziny obchodzi Nasza Natalia z bloga: http://viol3tta4444.pinger.pl/ życzymy jej 100 lat. < 3
a więc Ja i inne jej BFF zrobiłyśmy dla niej niespodzianke
Każda z nas zrobiła kolaż i wszystkie są boskie ,myśle że ci się podoba. <3
to wszystko jest przetworzone w slajd. ♥

Dla ciebie. <33333

Link: http://slajdzik.pl/slajd/od-twoich-bff-81700
A tu wszystkie prace z Slajdu:






Kochamy Cię. ♥

Dla Natalii. < 3
Pozdro,
Kingaaa. < 3
 

 
Hey, jak tam w szkole?
U mnie nawet spk : ))
dostałam 4 z Histy z odpowiedzi < 3
Jest moc xD
A u was jak ?
Chyba że niektórzy jeszcze mają ferie
Pomyślałam że teraz się wezmę za wygląd bloga, zeby był ładniejszy. < 33
Więc teraz zagramy w Hit czy Kit?

Focia Lu to Hit czy raczej Kit?
Pozdro,
Kingaa. < 3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Zupelnie zaniedbałam ten blog
Sorry
I już za późno, ale coś napisze
daje wam na dzis sonde:

Piszcie w komkach. < 3
Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
New fotki Tini *-* Boskie <3



/ Magda.! ♥
 

 
Jak wam się podobają zmiany?
*Tło Galaxy. < 3
*Nowa nazwa
*Avek z Lu. < 3
*Nowe kody.!
I jak?

Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
Hejka ;*
Mam dla Was nowiutka fotke Tini *-*
hit czy kit ? ^^



/Magda
 

 
Hej.! Nie pisałam dawno,ale teraz to nadrabiam,więc w naszej wykreślance na avka odpada nr. 3



które teraz .?


W dymkach najbardziej podobał mi się teks Eli z bloga :
http://pralkus902.pinger.pl/

jej tekst :


Ejj ! Nie w miejscu publicznym chłopczyku !







To ja juz zmykam ,do jutra .! Ela komki dam Ci jutro.!

Niech Wam sie przyśni Jorge..

Juliaa.< 3
 

 
hejka ! <3 Wiem co sobie myslicie. Czemu dodaje wpis, kiedy trwa Violetta ? Odpowiedz jest prosta. Cos nie laczy z telewizorem i ciagle sie scina i nie ma glosu ! ! Bd ogladac potem na kompie

Dokańczamy zdrapke !
Pod pierwszym obrazkiem krył się DJ zgadła :
http://violetta032.pinger.pl/
Gratki zaraz dam te 3 komy , a kto kryje sie pod kolejnym kwadracikiem ?



Podpowiedż : Przebiegła 3 komy w nagrode XD

/ Magdaaa ! ♥
 

 
Hejka Ludzie <3 mam dla Was quiz, mój własny Sama go wymyśliłam Co prawda byl juz na moim bloga, ale to bylo tak dawno ! No wiec co Wam wychodzi ?

ZROBILAM DLA WAS QUIZ - JAKĄ POSTACIĄ JESTEŚ

1. Widzisz dziewczyne , która jest nękana przez innych. Co robisz?

a) Staje obok prześladowców i się z niej naśmiewa
b) Czekam na decyzje mojej przyjaciółki
c) Próbuje pomóc


2. Pewna dziewczyna , która nie ma znajomych robi pidżama-party i cie zaprasza. Jak reagujesz?

a) ,,Chyba sobie śnisz''
b) ,,Nie wiem musze czekac na decyzje mojej przyjaciółki''
c) ,,Jasne na pewno bede''


3. Chłopak wyznał ci miłość (ty jej nie odwzajemniasz). Co robisz?

a) Totalnie go olewam i wyśmiewam
b) Biegne by zobaczyc co sadzi o tym moja przyjaciółka
c) Staram sie mu wytłumaczyc , że nie jest w moim typie , ale chętnie bym się się z nim zaprzyjaźniła.


4. Twój wymarzony chłopak ma dziewczyne. Jak to odbierasz?

a) Rozdziele ich, choćbym miała zginąć
b) Nic nie robie i tak bym nie miala szans
c) Staram się oswoic z tą myślą.


5. Dostałaś duet w piosence. Kogo sobie dobierasz?

a) ha, awanturuje się , żebym sama zaśpiewała
b) Eh, oddaje swoją role przyjaciółce niech ona sobie kogoś dobierze i z nim zaśpiewa
c) Jakąś bliską mi osobę.


********

*NAJWIĘCEJ A - LUDMILA
tak jaak ludmila starasz sie byc w centrum uwagi myslisz tylko o sobie i o tym jak osiagnac swoj celuczucia innych cie nie obchodza


*NAJWIĘCEJ B - NATY
jesteś oddana rzyjacolka zawsze liczysz sie z jej zdaniem uwazaj z takiej przyjazni nic nie wyniknie powinnas czasem miec swoje zdanie nie wierzysz w swoje umiejetnosci przypominasz Natalie


*NAJWIĘCEJ C - VIOLETTA
wypisz wymaluj Violetta jestes mila starasz sie sprawic jak najwieksza radosc innym liczysz sie z zdaniem kazdej osoby chcesz , aby inni byli szczesliwi

KIM JESTES ?? POCHWAL SIE W KOMENTARZU

I fotka zeby nie bylo pusto : Rugerro z myszka miki Hehe ♥

/ Madzia.! <3
 

 
A więc zgłosiło się 11 osób, szkoda że tak mało
No ale głosujemy.
ZASADY:
-GŁOSUJEMY NA MAX.3 BLOGI
-NIE GŁOSUJEMY NA SIEBIE
-MOŻECIE A NAWET MUSICIE SIĘ PROMOWAĆ
-CZAS DO CZWARTKU. < 3
po boku będą napisane nazwy blogów. < 3
żebyście wiedzieli co i jak
zaczynamy:
1. http://vilu4ever.pinger.pl/ (Ta co jara się Leonem.♥)
2. http://tysia619.pinger.pl/ (perfecto MECHI ♥)
3. http://gwiazdka55.pinger.pl/ (★ Gwiazdka ★)
4. http://violetta1120.pinger.pl/ (Violetta ds Polonia)
5. http://viol3tta4444.pinger.pl/ (Nataliaa. <3)
6. http://ilovetini357.pinger.pl/ (Pani Blanco.❤)
7. http://mercedes.lambre.pinger.pl/ (Oleśka Blanco ♥)
8. http://viol3tta.pinger.pl/ (Jowitkaa Blanco <33)
9. http://dosiaxx3.pinger.pl/ (Po co być miłą,skoro wolę być Ludmiłą ♥)
10. http://violettalove2.pinger.pl/ (♥Krejzolka co wciągnęła Diego do szafy♥)
11. http://superstarviola.pinger.pl/ (ModnaViola)
GŁOSUJCIE. < 3
A UCZESTNICY MOGĄ SIĘ PROMOWAĆ.

Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
Siemka ! ♥
Mam zaklepaną zaklepywankę


Mam tez to co wiele osob wrzuca, ja je wykonalam. Wiecie o co biega, wiec...

No i mam dla Was zdrapke (?) tak to sie nazywa ?

No nie wazne Kto się kryje pod 1 obrazkiem ?
płeć ; mężczyzna, chłopak
kto zgadnie dostaje 3 komy


/ Magda ♥
 

 
http://ask.fm/violetta1428 - pytajcie lub lajkujcie
UWAGA. !!
Ogłaszam konkurs na najlepszego bloga miesiąca Stycznia < 3
Nagrody:
1.miejsce: dyplom i 15 komentarzy
2.Miejsce: Dyplom i 10 komentarzy
3.Miejsce: dyplom i 5 komentarzy
Będą dwa etapy
Ci co odpadną w pierwszym etapie dostaną po 2 komki
Zglaszajcie się < 33
Konkurs rozpocznie się 18.01 w sobotę
Kolejny etap będzie w czwartek a potem wyniki w sobotę
Mam nadzieje że kilka blogów się zgłosi, gdy rozpocznie się konkurs podam wam zasady
I kiedy tu w komentarzu napiszę "STOP" nie będzie można się już zgłaszać
To zaczynamy < 3
ZGŁASZAJCIE SIE < 3

Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
Hej hej <3 Przygotwalam dla Was zaklepywanke ! Te duze zdj. moga zaklepac dwie osoby no to kto pierwszy ten lepszy Zaklepywac


/ Magda
 

 
Cześć.!Jak Wam idzie w sql.? Mi spoko...
Kochane mam już 6 avków,które są w wykreślance.!
Więc głosujcie.! Pamiętajcie o zasadach.!




A teraz posłuchajcie,jak ktoś nie czyta wpisów, to niech się nie wypowiada.! Ponieważ avek Nat. się tu wyróżnia nie chcę widzieć niemiłych komentarzy.! O co mi chodzi : miałam kiedyś taki przypadek,że Misialina była u mnie admi.! A ktoś nie czytał wpisu i napisał,że kopiuje z Misi.! Więc chodzi mi o to w tym przypadku,ponieważ avek Nat jest podpisany.!
Jasne .?

Głosujcie w takim razie.!
-----------------------------------------------------------------------
A teraz dymki.! Rozwaliła mnie jej tekst,Miało być w końcu śmiesznie!

Sylwia wygrywa 5 komków.


''Wcale nie naplułam Ludmi do soku.''




A teraz co mówi Lodo .?






Piszcie.!


Juliaa. < 3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Siemka ! <3
Mam wyniki sond , przeprowadzonych przeze mnie ! <3




Nowe zdjęcie Tini !
* Hit czy Kit * ?


Jak dla mnie kit xd , pozdro !
/ Magda
 

 
Hey. !
nalazłam czas żeby dodać wpis
Tak to jestem na tel. i komentuje wam
A więc dziękuję adminkom że się starają i dodawają wpisy, Kocham was. <33
***
A teraz wykreslanka < 3

Odpadło 1, które teraz?
Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
Witajcie .! Przepraszam,że tak późno piszę wpis.! Wybaczycie mam nadzieję No to tak .! Mam dla Was zabawę.! Zabawa polega na tym,że zgłasza się 6 osób,a ja robię wykreślankę na ich avka .! Zgoda .? Ok no to się zgłaszajcie kto pierwszy ten lepszy .!
Zasady :

1. Pod uwagę brane bd tylko 6 osób.!
2. Goście nie są brani pod uwagę,dlaczego : Ponieważ,mogą glosować na jeden avek tysiąc razy .!
3. Oceniacie avek,a nie blog z którego avek pochodzi.!

Przestrzegajcie tych zasad kochani.!
-----------------------------------------------------------------------
Druga zabawa to : Dymki .!

Więc co mówi Vilu .? Ma być śmiesznie .!




Pozdroo,
Juliaa. < 3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

 
Elo.! Jestem Julka z bloga : http://ewa661195.pinger.pl/
Poproszono mnie,żebym została tu admi,nie mogłam odmówić.! Więc będę tu od dziś pisać.! Wpisy będę starać się dodawać systematycznie.!Ale wiecie , mam jeszcze swój blog i Natalii do ogarnięcia.! Jutro zacznę zabawy,ciekawostki itp.! Kochani będę dodawać czasem prace z mojego bloga i z moim podpisem,ale mogę też dodawać prace z podpisem bloga Kingi.! Podpisywać się będę się tak jak na swoim blogu



Pozdroo,
Juliaa. < 3
 

 
Hej hej hej <3 Wita się z Wami Magda <3 : http://mylifeisvioletta.pinger.pl/ pewnie mnie znacie A jak nie to mnie poznacie, gdyż jestem tu adminką ! <3 Bd starać się dodawać wpisy codziennie Co jeszcze Wam powiem ? Hmmm... Na tym blogu ; http://ilovetini357.pinger.pl/ Martyny <3 <3 tez jestem admi No to koniec gadania Mam dla Was sonde Które zdjęcie słodsze ?


/ Magda.! <3
 

 
Hey !
Dziękuje za 100 odwiedzin jesteście Kochane. ! ♥
Jutro dobijamy do 200
Jak się uda to będę przeszczęśliwa < 3
I mam dla was nowe fotki, robiłam w programie który pokazała mi Nataliaa. <3
Photoscape
Myśle że ładne składanki < 33
The Fran:

The Lu:

The Różne :

śliczne c'nie?
To ostatni wpis na dziś < 3
Dobranoc ♥
Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
Zmieniłam avka i tło
Jeszcze tylko dostosuję do nich blok po lewej
śliczny zestaw prawda?
znalazłam go u : http://estupido.pinger.pl/ świetnie dobrany
*****
w naszej wykreślance odpadła fotka nr.4
która nastepna?

Piszcie w komkach < 3
+Dobijemy dziś do 100 odwiedzin < 3
Plisss < 33
Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
Hejka. ! < 33
Ja nie dawno wstałam
Nareszcie jest weekend i można sobie pospać do 10
Na początek dnia i soboty mam dla was 2 sondy
1.

2.
Piszcie w komkach < 33
Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
Hey. ! < 3
To ostatni wpis na dziś
Dziękuje za 33 odwiedziny
Może jutro dobijemy do 100
Mam nadzieje
A teraz tak na koniec dnia i początek weekendu
Mam dla was zaklepywanke z Ludmi < 33

Jedną fotke może zaklepać jedna osoba. !!!
Pozdro,
Kingaa. < 3
 

 
Dziękuje mojej nowej blogowej BFF Natalii z bloga: http://viol3tta4444.pinger.pl/ za kody
Jest podobny do twojego i dlatego mi się podoba
Jest cudny < 33
a wam jak się podoba mój nowy wygląd?
+Głosujcie po boku w sondzie <3
_________________________________________________
Mam dla was wykreslanke
Wykreślanka z Violą < 3

Które odpada jako pierwsze ?
Pozdro,
Kingaa. < 3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (12) ›
 

 
Hey . !
Mam na imię Kinga i mam 12 lat < 3
Kocham serial "Violetta" , ale interesuję się też innymi
Jak serialem , który kiedyś leciał na ekranach polskiej telewizji, serial hiszpański "Nie igraj z Aniołem"
Bardzo lubię ten serial i czasami go oglądam na necie
Myśle że inne v-lovers też to kiedyś oglądały
To teraz o mnie:
Ulub.kolory:
Niebieski i Czarny
Ulub.postacie:
-Vilu
-Fran
-Ludmi
-Leon
-Fede
-Marco
-Lara
Ulub.pary:
-Leonetta
-Marcesca
-Fedemiła
I to tyle
Myśle że będziecie mnie odwiedzać i mi komentować < 33
Pozdro,
Kingaa. < 3